loga MPSV_01

Sociopoint – místo prvního kontaktu

Poradenství pro občany v tíživé sociální situaci nabízí od 1. října 2021 Magistrát města Ostravy. Na SOCIOPOINT se o radu můžete obracet anonymně osobně, telefonicky na bezplatné lince nebo e-mailem. K dispozici je i mobilní aplikace s přehledem veřejných služeb v Ostravě.

Sociální pracovníci pomohou lidem při hledání řešení jejich problému v širokém spektru životních situací. Lidé v nesnázích získají kontakty na konkrétní organizace i potřebné formuláře. Pracovnice jim pomohou zorientovat se v systému sociální pomoci a vysvětlí, kde dané služby v Ostravě najdou.

Kontakty a provozní doba

Telefonicky: 800 700 650 (bezplatná linka)
Osobně: Nová radnice, Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, Moravská Ostrava, kancelář v přízemí č. 51 (vchod přes pravou vrátnici)

PO 8:00–11:30  12:30–17:00
ÚT 8:00–11:30  12:30–15:30
ST 8:00–11:30  12:30–17:00
ČT 8:00–11:30  12:30–16:00
8:00–12:00  

E-mailem: sociopoint@ostrava.cz

Další informace najdete na webových stránkách Komunitního plánování Ostrava

Mobilní aplikace SOCIOPOINT

Nejen sociálním pracovníkům je při hledání řešení obtížných sociálních situací k dispozici přehledná mobilní aplikace SOCIOPOINT. Její předností je možnost vyhledání stěžejních informací, zejména kontaktů na organizace a úřady, i v režimu off-line, bez připojení k internetu.

Manuály SOCIOPOINT pro odbornou veřejnost a letáky pro občany

Místo prvního kontaktu je realizováno prostřednictvím projektu. Jedním z výstupů projektu jsou manuály:

Podrobné informace o projektu najdete na webu ostrava.cz.

Sociopoint, místo prvního kontaktu, jednorázové sociální poradenství v Ostravě, leták s kontakty
Informační leták pro veřejnost ke stažení. Jak postupovat při řešení potíží s dodavateli energií a na koho se obrátit. SOCIOPOINT Ostrava

Vznik a provoz místa prvního kontaktu SOCIOPOINT je spolufinancován Evropskou unií, v rámci realizace projektu Podpora rozvoje sociální práce a služeb v Ostravě, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015265.