Noví pracovníci projektů města

|

V současné době byl ukončen výběr uchazečů na pracovní místa v projektu Koncepce bydlení a Prevence ohrožení rodiny. Jedná se o pozice:

Administrátor projektů, který je zodpovědný za:

  • administraci dokumentů týkajících se cílové skupiny,
  • vedení projektové dokumentace s ohledem na výkaznictví k ŘO OPZ,
  • organizaci schůzek podle projektového plánu a pokynů PM, distribuci zápisů z porad,
  • kontrolu dodržování postupů práce s formalizovanými dokumenty a správné užívání všech formulářů a standardů,
  • odpovědnost za správné vyplnění, pojmenování a uložení všech standardních formulářů, které jsou používány v projektu,
  • administraci a řízení jednotlivých verzí projektových dokumentů,
  • přípravu podkladů pro monitorovací zprávy,
  • archivaci dokumentace projektu.

Finanční manažer projektů, který zodpovídá za:

  • přípravu podkladů pro administraci projektu z pohledu pravidel financování (ŽoP dle OPZ),
  • řízení rozpočtu v návaznosti na změny projektu,
  • plánování, koordinaci a vykazování čerpání finančních zdrojů projektu,
  • přípravu podkladů pro mzdovou agendu,
  • dodržování rozpočtových a finančních pravidel MPSV,
  • evidenci stávajících i budoucích závazků a pohledávek (cash-flow projektu),
  • spolupráci se správci rozpočtu a příkazců dle zákona č. 320/2001 Sb., kteří se podílí na čerpání  prostředků projektu,
  • zpracování podkladů pro včasné nárokování financí ze SR ČR a odpovědnost za komunikaci  s relevantními subjekty.

Asistent prevence kriminality – oblast prevence kriminality

Case manažer – oblast rodiny

Evaluátor projektu – oblast rodiny

Koordinátor policejních buněk – oblast prevence kriminality

Mentor asistentů prevence kriminality – oblast prevence kriminality

Metodik projektu – oblast bydlení

Metodik projektu – oblast rodiny

Sociální pracovník přímé práce se žadateli – oblast bydlení

Sociální pracovník projektu  – oblast bydlení

 

Více informací naleznete v jednotlivých oblastech podpory.