Nový leták informuje občany, jak řešit potíže s dodavateli energií 

|

Odborníci Magistrátu města Ostravy připravili informační leták, který Ostravanům pomůže při řešení potíží po krachu dodavatele elektřiny nebo plynu a po skokovém zvýšení záloh za dodávky energií. 

V letáku najdete: 

  • kontakty na sociální pracovníky, kteří občanům bezplatně a odborně pomohou řešit dopady potíží s dodavateli energií, včetně zajištění nároků na dávky na bydlení 
  • odpovědi na základní otázky, jak správně postupovat a čeho se vyvarovat 

Cílem iniciativy odboru sociálních věcí a zdravotnictví magistrátu je předejít prohlubování krize v ostravských domácnostech zasažených situací na energetickém trhu.  

Leták je k dispozici i na úřadech městských obvodů v Ostravě.  

Informační leták pro veřejnost ke stažení. Jak postupovat při řešení potíží s dodavateli energií a na koho se obrátit. SOCIOPOINT Ostrava

Potřebujete více informací?

Podrobné informace, odpovědi na otázky a kontakty na pomoc v problematice dodavatelů energií najdete i zde na našem webu nebo volejte zdarma 800 700 650 SOCIOPOINT.