Noví pracovníci projektů města
Vloženo: 26. 8. 2016 |
V současné době byl ukončen výběr uchazečů na pracovní místa v projektu Koncepce bydlení a Prevence ohrožení rodiny. Jedná se o pozice:
Administrátor projektů, který je zodpovědný za:
- administraci dokumentů týkajících se cílové skupiny,
- vedení projektové dokumentace s ohledem na výkaznictví k ŘO OPZ,
- organizaci schůzek podle projektového plánu a pokynů PM, distribuci zápisů z porad,
- kontrolu dodržování postupů práce s formalizovanými dokumenty a správné užívání všech formulářů a standardů,
- odpovědnost za správné vyplnění, pojmenování a uložení všech standardních formulářů, které jsou používány v projektu,
- administraci a řízení jednotlivých verzí projektových dokumentů,
- přípravu podkladů pro monitorovací zprávy,
- archivaci dokumentace projektu.
Finanční manažer projektů, který zodpovídá za:
- přípravu podkladů pro administraci projektu z pohledu pravidel financování (ŽoP dle OPZ),
- řízení rozpočtu v návaznosti na změny projektu,
- plánování, koordinaci a vykazování čerpání finančních zdrojů projektu,
- přípravu podkladů pro mzdovou agendu,
- dodržování rozpočtových a finančních pravidel MPSV,
- evidenci stávajících i budoucích závazků a pohledávek (cash-flow projektu),
- spolupráci se správci rozpočtu a příkazců dle zákona č. 320/2001 Sb., kteří se podílí na čerpání prostředků projektu,
- zpracování podkladů pro včasné nárokování financí ze SR ČR a odpovědnost za komunikaci s relevantními subjekty.
Asistent prevence kriminality – oblast prevence kriminality
Case manažer – oblast rodiny
Evaluátor projektu – oblast rodiny
Koordinátor policejních buněk – oblast prevence kriminality
Mentor asistentů prevence kriminality – oblast prevence kriminality
Metodik projektu – oblast bydlení
Metodik projektu – oblast rodiny
Sociální pracovník přímé práce se žadateli – oblast bydlení
Sociální pracovník projektu – oblast bydlení
Více informací naleznete v jednotlivých oblastech podpory.